تحول سبز: عکس جدیدی از شهید امیر جوادی فر از شهدای شکنجه گاه کهریزک به تازگی منتشر شده است که او را در یکی از تجمعات سبزها در میدان آزادی نشان می دهد که به احتمال زیاد مربوط به راهپیمایی میلیونی روز ۲۵ خرداد است.
به گزارش تحول سبز، شهید امیر جوادی فر لنگرودی، دانشجو مدیریت صنعتی دانشگاه قزوین، ترانه سرا و دانشجو بازیگری، روز ۱۸ تیر درتقاطع خیابان شهدای ژاندارمری و دانشگاه، محدوده‌ امیرآباد توسط نیروهای لباس شخصی‌ دستگیرو مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته و بوسیله همین افراد به کلانتری ۱۴۸تهران منتقل گردید.
در کلانتری حال او در اثر ضرب و شتم به وخامت رسیده و ماموران کلانتری او را در ساعت ۹ شب به بیمارستان فیروزگر منتقل و روز۱۹ تیر اورا از بیمارستان فیروزگر به شکنجه گاه کهریزک می برند.

در کهریزک با پوتین آنقدر به سینه و سرش می‌کوبند که یک چشمش ‌ترکیده و دچار خونریزی ریوی می‌شود . بعد از شکنجه شدید، در ۲۳ تیردر مسیرانتقال به اوین ، دچار تشنج و ایست قلبی می‌شود . ده روز بعد، روز ۳مرداد به خانواده‌ برای تحویل جسد خبر می‌دهند.
در۵ مرداد پیکر متلاشی شده وی در بهشت زهرا، قطعه۲۱۱ ردیف ۴۲ شماره ۱۰ خاکسپاری می گردد. اطلاعات شهید در سایت بهشت زهرا نیز موجود می باشد.