خاکستر سوزان

اسماعیل افتخاری معروف به اسمال تیغ کش قبل از انقلاب یکی از باج گیرهای منطقه جمشید تهران ( شهرنو – قلعه ) بود. او پس از انقلاب مسئول گروه ضربت کمیتۀ انقلاب اسلامی سپاه پاسداران منطقه 12 تهران شد. وی در این گروه افراد همپالگی خود را جمع نموده بود و به باج گیری ، تجاوز ، مصادره زمینهای مردم و به نام خود کردن آنها ، کلاهبرداری و موارد متعدد دیگر دست می زد.
اسمال تیغ کش همچنین به هوادران گروهای مخالف در بدو انقلاب حمله ور می شد و آنها را مورد ضرب و شتم ، دستگیری و تحت شکنجه قرار می داد
اسماعیل افتخاری پس از ورود به وزارت اطلاعات در ماموریتهای اطلاعات وشناسائی , تعقیب و مراقبت ، دستگیری ، انتقال به خانه های امن و شکنجه وحشیانه متهمان نقش فعال داشت که در مواردی منجر به مرک متهمان نیز شده است .
اسماعیل افتخاری بمرور زمان اقداماتی را انجام داد که افشای آن برای وزارت اطلاعات بسیار هزینه بر بود از جمله این رفتارها مربوط میشود به تابستان سال 77 که اسماعیل افتخاری تحت عنوان «تيمسار احمدي» اقدام به ربودن يک دختر 16 ساله در ميدان هفت تير تهران میکند و بعد از تعدی به این دختر معصوم وی را در خیابان رها میکند و وقتی خانواده این دختر از وی شکایت قضایی میکنند اسماعیل افتخاری و دوستانش این خانواده را آنقدر تحت فشار قرار میدهند که خانواده مربوطه از شکایتشان صرف نظر مینمایند و پروند مختومه میشود . (اعتماد، 20 تير 81)
جرم و جنایات اسماعیل افتخاری و باندش در وزارت اطلاعات آنقدر زیاد میشود که این وزارتخانه تصمیم میگیرد دیگر از وی حمایت نکند ( در زمان تصویه نیروهای فاسد وزارت اطلاعات در سال 1378 ریاست جمهوری محمد خاتمی ) بعد از این زمان شکایتهای متعددی از وی و باندش در محاکم قضایی مطرح میشود و بالاخره پای اسمال تیغ زن و گروهش به دادگاه باز میشود ولیکن علارغم اثبات بسیاری از جرائم ( از جمله آدم ربایی . کلاهبرداری . زورگیری . تملک مال غیر . تجاوزبه عنف و..... ) وی فقط به 8 سال حبس تعزیری محکوم میگردد که اين حکم هم در دادگاه تجديد نظر استان تهران قطعي میشود .
بعد از محکومیت , این جنایتکار به زندان اوین منتقل میگردد ووزارت اطلاعات برای تحت فشار قرار دادن زندانیان سیاسی او را روانۀ بندی که زندانیان سیاسی در آن محبوس بودند میکند .اسمال تیغ کش علیه زندانیان اقدام به خبر چینی می کرد و در حملات خونینی که علیه زندانیان توسط وزارت اطلاعات برنامه ریزی می شد همراه با زندانبانان شرکت فعال داشت . ازجمله کسانی که در اثر حملات این فرد که با میله آهنی صورت گرفته بود و باعث مصدوم شدن آنها شده بود میتوان به آقایان هاشم شاهی نیا و سعید شاه غله اشاره کرد .
اوسپس به زندان گوهردشت منتقل گردید و در اذیت وآزار و فشار علیه زندانیان سیاسی نقش فعال داشت و بارها با زندانیان سیاسی و از جمله بهروز جاوید طهرانی درگیر شده بود.

اسماعیل افتخاری در 8 مهر 87 از زندان آزاد میگردد و توسط سازمانهای امنیتی حکومت اسلامی به همکاری دعوت میشود و یکی از مسئولیتهای که به وی محول میگردد سازماندهی و مدیریت اراذل و اوباش دستگیر شده در طرح امنیت اجتماعی و استفاده از این نیروها در انجام ماموریتهای محوله میباشد که عده ای از این افراد در بازداشتگاه شورآباد ( کهریزک ) بودند و عده ای آزاد شده بودند و در سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز مردم ( بعد تقلب در انتخابات ریاست جمهوری دهم ) نقش فعال داشتند همگان دیدند که این اراذل و اوباش حکومتی چطور سازماندهی شده و در کنار سایر نیروهای دولتی به سرکوب مردم میپرداختن و همچنین خبرهایی که از درون زندان کهریزک و اوین بگوش میرسد حاکی از آن است که این اراذل و اوباش دولتی در ماجرای تجاوز به عنف به زندانیان نقش فعال داشته اند .


گام اول:

کراواتی با طول و عرض مناسب انتخاب کنید. این کار به اندازه اندام شما و مد بستگی دارد.

گام دوم:

کراوات را لمس کنید. یک کراوات با کیفیت باید هنگام لمس کردن نرم باشد و از سه بخش، نه دو قسمت، که به هم دوخته شده است تشکیل شده باشد.

گام سوم:

آستر و تودوزی کراوات را که باعث ایجاد فرم و حجم کراوات می شود، بررسی کنید. کراوات باید تا پایین و نوک انتهایی خود آستردوزی شده باشد و ترجیحا از موادی تهیه شده باشد که درصد بالایی پشم دارد.

گام چهارم:

به کوک نامرئی کراوات دقت کنید؛ یک نخ شل در پشت کراوات، زیر دو لبه به هم متصل شده خواهید یافت. کراواتی که به خوبی تهیه شده باشد، زمانی که این کوک نامرئی را بکشید، باعث می شود تا کراوات جمع بشود و چین بخورد.

گام پنجم:

کراوات را روی دست خود قلاب کنید یا آویزان کنید. انتهای باریک آن باید به شکل مربع در پشت وسط انتهای پهن کراوات قرار بگیرد. کراواتی که به این شکل آویزان می شود، به خوبی بر روی سینه شما قرار می گیرد. از خریدن کراواتهایی که هنگام قرار دادن دور دوست، پیچ می خورد خودداری کنید.

گام ششم:

به جنس پارچه کراوات توجه کنید. ابریشم رایجترین جنس است، زیرا شکلش را به خوبی حفظ می کند و سبک و بادوام است. ترکیبات پولی استر نیز شکل خود را حفظ می کند، اما به خوبی پارچه های الیاف طبیعی رنگپذیر نیست. چروکیدگی بیش ازحد هم یکی از مشکلات کراواتهای نخی است.

انتخاب رنگ و طرح کراوات:

1- انتخاب طرح کراوات: طرحی را انتخاب کنید که طرح پیراهن شما را تکمیل می کند. یک پیراهن راه راه ظریف، با کراواتی که راه های برجسته و مشخصی دارد هماهنگ می شود، در حالیکه پیراهنی با خطوط چشمگیر و برجسته، به کراوات ملایمتری نیاز دارد.

2- انتخاب رنگ کراوات: پیراهن آبی کم رنگ تقریبا با هر رنگ کراواتی خوب به نظر می رسد. می توانید آن را با یک کراوات زرد یا طلایی امتحان کنید. برای ایجاد ظاهر تک رنگ، می توانید یک پیراهن تک رنگ روشن را با یک کراوات تیره به همان رنگ بپوشید، مثلا پیراهن زرشکی روشن با یک کراوات زرشکی تیره.

یک پیراهن سفید رنگ، برای کراوات هایی که رنگ تند یا طرح چشمگیر و برجسته ای دارند، زمینه خوبی است.

یادتان باشد که رنگ پس زمینه کراوات باید با پیراهن و کت شما هماهنگ باشد یا آن را تکمیل کند.

مراقب باشید

1- به طور کلی بخش های طرح دار لباس خود را به دوتا محدود کنید. اگر کت و کراوات شما هردو طرح دار است، پیراهن ساده ای را انتخاب کنید.

2- برای کارهای تجاری رسمی یا مصاحبه های کاری، کراواتهایی با طرح و رنگ ظریفتر و ملایمتر بهتر است. کراواتهای زرق و برقدار با طرح های درشت و برجسته یا طرح های گرافیکی مشخص، باید برای موقعیتهای غیررسمی تر انتخاب بشود.




پیام فضلی نژاد متولد سال ۱۳۵۹ است.

ظهور

فضلی نژاد ادعا میکند از ۱۵ سالگی در سخنرانی‌های دکتر سروش حاضر می‌شده و از همان سن از طرف وزیر ارشاد به ماموریت‌های مختلف فرستاده شده‌است! در هر حال اهالی مطبوعات اولین بار او را در هفته نامه سینما جهان شناختند. وی بدون هیچ سابقه مطبوعاتی وارد این هفته نامه شد و مصاحبه‌هایی را با افراد برجسته سیاسی درباره سینما انجام داد. در همین سال‌ها کتابی هم با نام سینما سیاست از فضلی نژاد منتشر شد. فعالیت سینما جهان با توقیف و زندانی شدن فضلی نژاد، کامبیز کاهه و سعید مستقاثی متوقف شد.

پس از زندان

پس از آزادی از بازداشت و در مدت زمانی کوتاه با وبسایت گویا همکاری کرد. مدتی بعد نیز با هدف نفوذ در شبکه وبلاگ‌های ایران هفته نامه‌ای را شبیه به هفته نامه موفق چلچراغ، با نام رویداد هفته منتشر نمود که عموما مطالب آن از وبلاگ‌های ایرانی و بدون اجازه آنها تامین می‌شد. مدتی بعد یکی از نویسندگان حوزه اینترنت (سینا مطلبی) که از ایران خارج شده بود، ادعا کرد در زمان بازداشتش در ایران خانواده اش از سوی فضلی نژاد مورد فشار قرار گرفته‌اند تا در مورد او مصاحبه‌ای انجام ندهند. اعلام این مطلب با واکنش عجیب دستگاه قضایی ایران مواجه شد که عبارت بود از بازداشت پدر این نویسنده در ایران! این اقدام واکنش محمد خاتمی رییس جمهور وقت ایران را به عنوان مجری قانون اساسی برانگیخت و سرانجام این داستان با سکوت نویسنده خاتمه یافت.

معاون دادستان تهران

با شروع دور دوم دستگیری وبلاگ نویسان در ایران، از پیام فضلی نژاد به عنوان معاون و مشاور سعید مرتضوی در این زمینه نام برده و تصاویری از او در بیرون از دادگاه توسط خبرگزاری فارس منتشر شد. وبلاگ نویسان بازداشت شده در این پروژه، پس از آزادی از زندان در مورد فشارها و شکنجه‌هایی که از طرف شخص فضلی نژاد با عنوان معاون دادستان در مورد آنان اعمال شده بود، صحبت کردند و کار به جایی رسید که با هماهنگی رییس جمهور، این اجازه را پیدا کردند که این موارد را در جلسه‌ای رودررو با آیت الله هاشمی شاهرودی رییس قوه قضاییه مطرح کنند. تحت تاثیر موارد مطرح شده در این جلسه، آیت الله شاهرودی دستور پیگیری عاملان را صادر کرد که ظاهرا این موارد باعث شدتا دستور اخراج فضلی نژاد از دستگاه قضایی صادر و اجرا شود .

ترور - خودکشی

پس از مدتی، فضلی نژاد برای جلب توجه و مظلوم نمایی اعلام کرد که گروهی در مسیر منزلش قصد داشته‌اند او را ترور کنند. دستگاه قضایی ایران به پخش این خبر واکنش نشان داد و از آنجا که در آن از فضلی نژاد باز هم با عنوان معاون دادستان تهران نام برده شده بود، به اتهام غصب عنوان دولتی بازداشت شد. ضمنا مشخص شد که داستان ترور فضلی نژاد کلا دروغ بوده‌است. فضلی نژاد پس از مدتی از بازداشت آزاد شد و این بار عجیب ترین اقدام ممکنه را برای جلب توجه انجام داد و این اقدام کاری نبود جز اقدام به خودکشی! البته او در خودکشی ناموفق بود و در یکی از بیمارستان‌های تهران از مرگ نجات یافت. جالب اینجاست که بعدها این اقدام فضلی نژاد توسط کیهان با عنوان سرخوردگی او از جریان اصلاحات توجیه شد و این در حالی است که در آن زمان ۳ سال از حضور او در کسوت سرکوبگر جریان مطبوعات اصلاح طلب می‌گذشت.

فعالیت‌های اخیر

فضلی نژاد پس از مدتی سکوت، وب‌گاهی را با عنوان دپارتمان پژوهش‌های راهبردی ایران تاسیس کرد. او در این وب‌گاه خودش را کارشناس حقوق و کاندید دریافت دکترای حقوق بین الملل از دانشگاهی در انگلستان (این ادعا بعدا از وب‌گاه حذف شد) معرفی می‌کرد. مطالب عمده این وب‌گاه توجیه‌های حقوقی برای سرکوب جریان روشن فکری در ایران بود و مخصوصا با ظهور پرونده موسوم به انقلاب مخملین در ایران، سلسله مطالبی در این مورد توسط فضلی نژاد نوشته شد.

همکاری با کیهان

روزنامه کیهان که زیر نظر سید علی خامنه‌ای و با مدیر مسئولی حسین شریعتمداری بازجو و معاون اجتماعی وزارت اطلاعات اداره می‌شود، مرکزی تحت عنوان مرکز پژوهشهای روزنامه کیهان راه اندازی کرده و با انتشار کتابهایی بر علیه روشنفکران و شخصیت‌های سیاسی دگر اندیش می‌پردازد. از یک دهه قبل این روزنامه همچنین پاورقی‌هایی توسط تحت عنوان «نیمه پنهان» منتشر می‌کند. اعتراضات روزشنفکران هیچگاه به متوقف شدن انتشار این مطالب منتهی نشد.پیام فضلی نژاد همکاری خود را با این مرکز ، از سال ۱۳۸۴ و خصوصا برای تجزیه و تحلیل مطالب وبسایت‌ها و تهیه مطلب برای ستون اخبار ویژه کیهان آغاز می‌کند که با انتشار کتابی با عنوان «شوالیه‌های ناتوی فرهنگی» در سال ۱۳۸۶ شکل علنی به خودمی گیرد. این کتاب ضمن انتشار توسط مرکز پژوهشهای روزنامه کیهان، بصورت پاورقی نیز در روزنامه کیهان منتشر گردید. حسین شریعتمداری در مقدمه‌ای پیرامون این پاورقی که اعلام رسمی همکاری وی با کیهان است می‌نویسد:

" آقای پیام فضلی نژاد، نویسنده کتاب از یکسال و چند ماه قبل به جمع ما در کیهان پیوست. پیش از آن در جبهه دیگری بود و نامش آشنا... وقتی به کیهان آمد، خسته بود و چند سالی را که در آن سو بوده‌است، بر باد رفته می‌دید و در این آرزو که با واگویه ماجراهای آن سو، تابلوی عبرتی پیش روی جوانان کشور بگشاید و هویت واقعی افراد و گروه‌هایی را که نقاب فریب بر چهره زده‌اند بنمایاند تا در پی آب به سوی سراب نروند و تشنه در برهوت بی هویتی غرب سرگردان نشوند. پیام، جوانی است پرنشاط، سخت کوش، فداکار و باهوش... از این که در زلال معرفت امام(ره) چشم‌ها شسته و خود را به چشمه حیات آفرین آقا رسانده‌است، پیشانی شکر بر خاک می‌ساید و... خدایش در این راه یاری فرماید."

وی در این کتاب عده زیادی از روشنفکران ایرانی همچون رامین جهانبگلو و حتی برخی شخصیت‌های صلح طلب بین المللی نظیر دالایی لاما(رهبر بوداییان تبت) را متهم به دست داشتن در شبیخون فرهنگی و همکاری با آمریکا می‌کند.از نظر وی دالایی لاما رهبر معنوی مخملی‌ها، شورشی، عامل سازمان سیا و...است.

هدایت، سگی ولگرد

وی همچنین در ادامه پاورقی‌های خود پیرامون آنچه که ناتوی فرهنگی می‌نامد صادق هدایت را «همچون سگی ولگرد در فاضلاب غرب، نماد سادیسم و مازوخیسم جنسی» لقب داده، و کسانکیه که به تجلیل از وی و سایر روشنفکران معاصر همچون محمدعلی فروغی، میرزا ملکم خان و سلسله پهلوی پرداخته‌اند را «عقب افتاده تر از ناصرالدین شاه قاجار»، گستاخ و عامل کودتای مخملی می‌داند.
وی همچنین در مقاله‌ای که با نام مستعار «پدرام ملک بهار» در کیهان پس از سفر احمدی نژاد به نیویورک و سخنرانی در ادانشگاه کلمبی ایراد شد نیز این دانشگاه را متهم به تلاش برای کودتای مخملی در ایران می‌کند.

خاتمی، سروش و ابتکار همکار فراماسونها

وی طی سخنانی در حوزه علمیه معصومیه قم (نزدیک به مصباح یزدی) پیرامون ایده گفتگوی تمدنهای محمد خاتمی که مهمترین ایده او در سیاست خارجی و منجر به بهبود چهره بین المللی ایران بود، می‌گوید: «آقای خاتمی و خانم ابتکار در سال ۱۹۹۹ _ وقتی که آقای خاتمی رئیس جمهور بوده _ محرمانه، به طوری که هیچ کس نفهمیده، به کشور پرتغال رفته و در جلسه بیلدربرگ که فراماسونها و صهیونیست‌ها مسئول آن هستند رفته و طرح گفت و گوی تمدنها در آنجا طرح شده و بعد به سازمان ملل رفته و تصویب شده‌است.» وی دکتر سروش را نیز عامل ناتوی فرهنگی، مرتبط با باند سعید امامی (معاون امنیتی وزارت اطلاعات و متهم به دست داشتن در قتل‌های زتجیره‌ای) و سازمان اطلاعات آمریکا (سیا) می‌داند و وی را با اتهامات دیگر همچون عامل اجرای" پروژه اباحه گری می‌نوازد و از اینکه وی با نظریه تقسیم جامعه به خودی و غیر خودی که توسط علی خامنه‌ای پس از فاجعه حمله به خوابگاههای دانشجویی در ۱۸تیر ۱۳۷۸ ایراد شد، مخالفت کرده‌است انتقاد می‌کند.

ماموریت فضلی نژاد بعد از تقلب در انتخابات 88

بعد از تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری دهم ( 22 خرداد 88 ) و کودتای خونین سپاه پاسداران بر علیه مردم ایران ، فضلی نژاد از طرف موسسه کیهان مسئولیت یافت برای توجیه افکار قشر دانشجو و دانشگاهیان نسبت به این کودتا به دانشگاه های سراسر کشور برود و سخنرانی هایی را ایراد کند که بعد از حضور در چند دانشگاه و مواجه شدن با عدم استقبال دانشجویان از ایشان ، این برنامه متوقف شد و دوباره بیماری خود شیفتگی فضلی نژاد عود کرد و وی بر اثر این افسردگی مدتی رادر انزوا و دوری از مجامع خبرنگاری و دانشگاهی گذارند تا بناگاه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فضلی نژاد مورد یک سوء قصد نافرجام قرار گرفته و بدلیل جراحات وارده در بیمارستان بستری شده است . که با بررسی های انجام شده توسط پلیس فاتب مشخص شد این سو قصد ساختگی بوده و چیزی در حد یک خودزنی با یک چاقوی کوچک و کند ( مثل چاقوی ناخونگیری ) و به منظور جلب توجه انجام شده است . بعد از این گزارش تعدادی از روزنامه نگاران اصولگرا و طرفدار دولت احمدی نژاد نسبت به این اقدامات فضلی نژاد اعتراضاتی را در نشریات مکتوب و مجازی خود منتشر کردند و وی را عامل نفوذی اصلاح طلبان خطاب نمودند که برای بدنام کردن روزنامه نگاران ارزشی!!! وارد نشریات محافظه کاران شده است . این اعتراضات با بی توجهی فضلی نژاد مواجه شد( چون وی به خواسته اش که همانا جلب توجه بود، رسید ) و فقط یک مقاله چند سطری در روزنامه کیهان منتشر شد که در آن هم دفاع خاصی از وی نشده بود .

در پایان

با توجه به روحیه ناراحت پیام فضلی نژاد پیش بینی میشود وی به این سریال خودزنی هایش ادامه بدهد تا همچنان در مرکز توجه باقی بماند . از دست ما بندگان خدا کاری برای سلامتی ایشان بر نمیآید ولیکن از پروردگار شفای عاجل و دائمی ایشان را خواستاریم . آمین



حسن عباسی معروف به دکتر عباسی یا استاد (با نام اصلی یدالله قزوینی ) که اسم حسن عباسی را از سیاوش اوستا که اکنون در فرانسه است به سرقت برده . هر دو متولدین مشهد بوده و همسایه و هم بازی بوده اند. در سن 12 سالگی بدون اجازه پدر و مادر به جبهه رفت و گفت من امده ام گناهانم را اینجا پاک کنم (بچه 12 ساله چه گناهی میتواند انجام دهد؟)

بعد از جنگ عباسی به سپاه پیوست .البته هرگز لباس نظامی بر تن نکرد و نقش یک اندیشمند را برعهده گرفت , درحالیکه دیپلم نیز نداشت.او به کمک یک سرباز وظیفه دیپلم خود را گرفت و سپس در دانشگاه آزاد به کمک سربازی دیگر ثبت نام کرد ولی چند باری قبول نشد.سپس به دانشگاه امام حسین (دانشگاه نظامی سپاه) رفت و درس استراتژی نظامی خواند و با خواندن چند کتاب از صاحبظران غربی مثل (نیچه . انگلس . مارکس .وبر .فروید) شروع به زیر سوال بردن اعقاید آنها نمود .از آنجایی که دیگران در دولت رفسنجانی از وجود چنین روشنفکرانی خبر نداشتند او را مغز کل نامیدند و به او لغب دکتر داده و به طور معجزه آسایی به دکتر تبدیل شد.

عباسی که بسیار با آخوند جماعت بد است ,انتقادات بسیار صریح نسبت به رفسنجانی و سپس خاتمی داشت (اگر یادتان باشد سخنرانی داشت در دهه 70 در مورد دوبی و حفاظت اطلاعات و فرستادن دختران ایرانی بدانجا) برای مدت کوتاهی توسط اطلاعات بازداشت شد اما به علت سفارش دفتر رهبری آزاد شد و برای چند سالی از عرصه سیاسی دور بود (او همه را بد میداند و خامنه ای را بهترین )

حسن عباسی از آنجایی که بچه دار نمیشود , درنتیجه تمام وقت خود را صرف کار مینماید. او برای 8 سال در خانه خود جوانانی را جمع مینمود و برایشان سخنرانی مینمود که بعد از مدتی به دعوت سپاه و معاونت فرهنگی آن (آخوندی به نام رضا حسینی) در سفارت سابق آمریکا بخشی را درست نمود که بعدا زیر نظر معاونت اجرایی سپاه (سردار اصلانی) قرار گرفت. این مرکز به نام مرکز مطالعات فوق پیشرفته ضد تروریسم بود CTU که وظیف آن تحقیق و برسی عملکرد اسرائیل در منطقه و راهکاری برای مقابله و ایجاد جنگ روانی و ترجمه و خلاصه و ارزیابی مذاکرات و گزارشات وزارت امورخاجه و وزارت دفاع آمریکا و اسرائیل بود ) این سایت را حتما ببینید http://www.ctu.ir/

جالب است بدانید عباسی بسیار به فیلم 24 علاقه داشت و دوست میداشت که یک مرکز ضد تروریسم مثل آن سریال بسازد که اخر به این هدف رسید .تا جایی که سایت خود را به همین نام ثبت کرده بودند .در ضمن او بسیار پی گیر سریال لاست و 24 و پریزن بریک بود بطوری که اعتقاد داشت بعد از 11 سپتابر این سریالها برای زیر فشار گذاشتن اسلام به خصوص ایران ساخته شده است و بر این سریالها نقد و بررسی نیز گفته است.



حسن عباسی کسی که از یک سال قبل در تمامیه سخنرانیهای خود از احمدی نژاد طرفداری کرده است و همواره گفته است که احمدی نژاد انتخاب میشود , زیرا موسوی عقبه ندارد (یعنی حامی و تیم پشتی بان ندارد) ,کروبی نیز میگوید همه به من رای بدهند و او امده که رایها خراب کند. در ضمن او بسیار فردی است تند که همواره میگوید باید ما از استراتژی تدافعی و یا مدارا به فاز تحاجمی برویم و در این مورد به احمدی نژاد انتقاد میکند و اعتقاد دارد که باید در خلیج فارس چند ناو را ما بزیم تا آمریکا کاملا بترسد.

در ضمن او همواره اعتقاد دارد امامان دارای یک استراتژی معصومانه بوده اند که باید آنرا در جامعه بوجود اورد و این با دست علی زمانه میشود. حسن عباسی (در حال حاضر مشاور رهبری و تئوریسین سپاه و کسی است که در مورد تغییرات کتب علوم انسانی اصرار عجیب به اسلامی کردن آنها بر اساس عقاید خ.ر دارد) او کسی است که نظریه استقرار آخوند را در مدارس داده است و بدنبال حکومت اسلامی به جای جمهوری اسلامی است .

در مرکزی که او ایجاد نموده است CTU تعدادی از جوانان را جمع نموده است تا علوم استراتژی را آموزش و برای آینده سیاسی در حکومت اسلامی همراه با ولی فقیه باشند. همواره در تمامی سخنرانیهایش در دانشگاههای متفاوت دانشجویان به او و حرفهایش اعتراض کرده اند. او سال پیش در یک سخنرانی در دانشگاه تهران به نام "دوبال" کلی به صاحب نظران غربی مثل نیچه و انگلس و ... بدو بیرا گفت)

فیلم یکی از این سخنرانیها :

http://www.iranianuk.com/article.php?id=27840

فیلمی با زیر نویس در مورد تشویق به عملیات انتحاری و تروریسم مقدس

http://www.youtube.com/watch?v=weCXdHJj5q4

منبع : che mishavad







بهروز کمالیان در سال 2000 زمانیکه تنها 17 سال سن داشت با علاقه فراوان به دنبال کتب و مجلات و سایتهای مربوط به هکینگ میگشت و آموخته هایش ( تروجانها و کلاینت هکینگ ها) را بر روی کامپیوتر شخصیش اجرا میکرد ( وی همچنین علاوه بر کارهای کامپیوتری اکثر اوقات فراغتش را در بوتیک – لباس های زنانه و دخترانه – خانوادگی شان می گذراند ) .
بهروز کمالیان با بالا رفتن سطح آگاهی و تجربه اش در زمینه هک , در سال 2001 گروه هکران البرز را ایجاد کرد که جزو اولین گروهای هکر ایرانی محسوب میشد و در آن گروه با شخصی بنام مهدی میرزایی آشنا میشود که این آشنایی منجر به ایجاد گروه جدیدی بنام گروه آشیانه در سال 2002 میگردد . این گروه از همان ابتدا با هک کردن سایت های دانشگاه های کشور مثل دانشگاه علم و صنعت و امیر کبیر .... کار خودشان را آغاز میکنند . هک کردن سایتهای ایرانی باعث میشود که گروه آشیانه بسرعت در بین علاقمندان علوم انفورماتیک به شهرت برسد و بسیاری از شرکت های امنیتی ( در زمینه شبکه و اینترنت ) از آنها دعوت به همکاری نمایند . با افزایش فعالیتهای اقتصادی این گروه بهروز کمالیان تصمیم میگیرد تا گروه آشیانه را در غالب یک شرکت رسمی به ثبت برساند و پس از ثبت شرکت آشیانه , علاوه بر ارایه خدمات تامین امنیت شبکه و سرورها و خدمات مشاوره ای و فروش نرم افزار های امنیتی اقدام به برگزاری کلاسهای آموزش هک و کرک و امنیت شبکه و سرور و.... نیز میکند .




با پیشرفت روز به روز این شرکت در زمینه های هک و امنیت شبکه .... کم کم شاخک های سازمانهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی ( وزارت اطلاعات و معاونت اطلاعات سپاه و دفتر حفاظت اطلاعات قوه قضاییه و .... ) به حرکت در آمد و از بهروز کمالیان و شرکت آشیانه برای آموزش پرسنل منتخب این سازمانها و همچنین انجام پروژه های جنگ سایبرنت دعوت به همکاری میشود و در قبال انجام این پروژه ها امکانات مالی و نرم افزاری و سخت افزاری بسیاری در اختیار بهروز کمالیان و شرکت آشیانه گذاشته میشود و عملا شرکت آشیانه و مدیریتش به استخدام سازمانهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی در میایند .

از جمله پروژه هایی که شرکت آشیانه آنها را برای نهاد های امنیتی جمهوری اسلامی به اجرا گذاشته میتوان به هک کردن سایتها و وبلاگهای اسراییلی و دانمارکی و عربی و سنی مذهب و همچنین سایتهای اپوزیسیون جمهوری اسلامی اشاره کرد .آخرین پروژه ای که شرکت آشیانه با موفقیت !!! به انجام رساند پروژه هک کردن سایت پر بیننده بالاترین بود .( شرکت آشیانه این پروژه را با همکاری مشترک گروه جهاد مجازی وابسته به بسیج دانشجویی به انجام رساند ولی بعد از بازتابهای بسیار منفی نسبت به این اقدام . بهروز کمالیان هر گونه دست داشتن در هک سایت بالاترین را رد کرد )
بهروز کمالیان بعد از تشکیل واحد عملیات و ضد عملیات جنگ سایبر سپاه پاسداران ( گرداب ) با این یگان همکاری های گسترده ای را آغاز کرد و در عملیات دستگیری اعضا و مدیران سایتهای پورنوی ایرانی نقش فعالی داشت و همچنان به این همکاری ها ادامه میدهد .



بازار فارکس هنوز در ایران شناخته شده نمی باشد و کمتر کسی از وجود چنین بازاری اطلاع دارد. دلیل منطقه ای هم برای این امر وجود دارد، فارکس تنها 8 سال است که به دسترس عموم مردم جهان در آمده است. قبل از آن تنها بانک های بزرگ، شرکت های بین المللی و افراد بسیار ثروتمند از مزایای فارکس بهره مند بودند، و برای باز کردن حساب نیاز به حداقل یک میلیون دلار بود. با این که عموم مردم در این بازار فعالیتی ندارند اما بر خلاف تصور، همگی بر روی این بازار تاثیر گذار هستیم. شما نیز به زودی به این حرف پی خواهید برد. چندی پیش شبکه جهانی ( اینترنت ) این امکان را فراهم کرد که افراد معمولی نیز بتوانند در بزرگترین بازی اقتصادی جهان شرکت کنند و از مزایای آن بهره مند شوند.
ده سال پیش شما باید برای افتتاح حساب بیش از یک میلیون دلار پرداخت می کردید تا بتوانید وارد این بازی سودمند همراه با ثروتمندان بزرگ جهان شوید. امروزه شما می توانید به سادگی یک حساب فارکس با اندکی سرمایه باز کنید و وارد این بازار شوید. کمتر فرصتی امروزه به این مقدار سودمند می باشد و این دلیل افزایش بسیار سریع طرف داران این بازار در تمامی نقاط جهان از جمله ایران می باشد. هیچ وقت اولین نکته برای فعالیت در این بازار را نباید فراموش کرد و آن نکته طمع می باشد و همیشه باید از روی برنامه از پیش تعیین شده حرکت کرد و 85 درصد کسانی که طمع می کنند و خارج از برنامه و آموزش های خود عمل می کنند متحمل ضرر می شوند. اگر شما بخواهید همچون بسیاری از مردم عادی بر روی شانس خود اتکا کنید تمامی پول خود را به سرعت از دست خواهید داد. تنها راه موفقیت اطلاعات و تمرینات کافی در این زمینه می باشد. حرکت بعدی بازار قابل پیش بینی نمی باشد اما زمانی که به دانش کافی برای این کار برسید شما Trade ( مبادله ) خواهید کرد و نه مثل مردم عادی Bet ( شرط بندی ).

تاریخچه

در اواخر قرن نوزدهم که تجارت آزاد بین کشورها توسعه یافت ضرورت وجود یک سیستم بین المللی با فرمول بندی مناسب بیشتر احساس گردید. گرچه در آن زمان تفاهم بین المللی چندانی همانند امروز بر روی این امر نبود هر کشوری پس از دیگری مبادرت به اظهار و اعلام نرخ برابری اسمی برای پول ملی خود در برابر طلا نمود و تلاش کرد مقررات شناخته شده و مربوط در این زمینه را دقیقا رعایت نماید که این مقررات همان نظریه پایه طلای کلاسیک ها بود. ایالات متحده آمریکا جزو متاخران پیوستن به این سیستم بود و تا سال 1879 به سیستم پایه طلا نپیوسته بود. نظام پایه طلا تا جنگ جهانی اول به نحو مناسبی عمل کرد ولی جنگ جهانی اول الگوهای تجارت بین کشورها را تخریب نمود و منجر به آن شد که کشورهایی که سهم عمده ای از تجارت بین المللی را داشتند عملیات تجاری خود را به تعویق بیاندازند و حجم تجارت بین المللی را محدود کنند.
بعد از جنگ جهانی اول در طول جنگ جهانی اول و اوایل دهه 1920 پولهای کشورها بطور وسیعی در مقابل طلا و سایر ارزها نوسان نمود و بطور تئوریک انتظار می رفت که عرضه و تقاضا برای صادرات و واردات یک کشور موجب تغییرات تعدیل کننده بسوی نرخ تعادل مرکزی گردد. این درست همان نقشی است که جریان طلا در گذشته عمل می کرد. متاسفانه نرخ های ارز انعطاف پذیر به روش متعادل عمل نکرد. و برعکس بورس بازان بین المللی مبادرت به فروش ارزهای ضعیف نمودند که این امر ببه نوبه خود موجب کاهش ارزش بیشتر این پولها در مقایسه با عوامل اصلی اقتصادی پشتیبانی کننده آنها گردید. و برای پول های قویتر در جهت عکس عمل نمود. نوسانات وسیع در ارزش پول ها در بازار نسبتا کوچک فوروارد جز با هزینه های نجومی قابل پوشش نبود . نتیجه این امر آن شد که میزان تجارت بین المللی در خلال دهه 1920 در مقایسه با تولید ناخالص ملی کشورهای جهان توسعه پیدا نکرد و به پایینترین حد خود رسید که منتهی به دوره رکود وسیع دهه 1930 گردید. در این دوره تلاش زیادی به عمل آمد که مجددا نظام پایه طلا را به کار گیرند و ایالات متحده آمریکا در سال 1919 انگلیستان در سال 1925 و فرانسه در سال 1928 مجددا به آن سیستم بازگشتند. ولی مسئله پیدا نمودن برابری منطقی نسبتا جدیدی که ارزشها را در برابر طلا حفظ کند هرگز حل نشد تا اینکه سقوط سیستم بانکی اطریش در سال 1934 اتفاق افتاد و نظام پولی بین المللی بسوی یک سیستم پایه طلای اصلاح شده رفت و قیمت هر اونس طلا معادل 35 دلار تعیین شد ولی فقط در بانکهای مرکزی برای معاملات خارجی عمل می گردید نه برای شهروندان خصوصی. از سال 1934 تا پایان جنگ جهانی دوم نرخ ارز بصورت تئوریک توسط نسبت برابری ارزش پول هر کشور در مقابل طلا معلوم می شد ولی فقط دلار بود که قابل تبدیل به طلا بود.
در طول دوران جنگ جهانی دوم و سال های اولیه بعد از آن بسیاری از پول های اصلی تجاری قابلیت تبدیل پذیری خود را از دست دادن و دلار به عنوان اصلی ترین پول بین المللی که می توانست به آزادی تبدیل شود پذیرفته شد. بعد از جنگ جهانی دوم کشورها نظام برتون وودز را پذیرفتند و ملزم گردیدند برای تثبیت نسبی رابطه برابری در محدوده 1% نرخ تعیین شده در صورت نیاز در بازار مداخله نمایند و آمریکا متعهد شده بود در مقابل دریافت 35 دلار یک اونس طلا تحویل دهد. از یک طرف ذخیره طلای موجود برای ادامه فعالیتهای اقتصادی با توجه به میزان رشد تجارت جهانی نا کافی بود و از طرف دیگر کشور آمریکا با استمرار کسری تراز پرداختهای بسیار بالا مواجه بود که مجموع این عوامل در توانایی آمریکا به ایفای تعهد خود مبنی بر تحویل طلا در مقابل دلار تردید ایجاد نمود. گرچه برای حل مشکل کمبود ذخیره حق برداشت مخصوص توسط صندوق بین المللی پول ایجاد گردید. ولی مشکل کسری آمریکا به حدی بود که نظام پولی بین المللی را در سال 1971 با بحران مواجه نمود. شدت این بحران به حدی بود که کشورها مباحثاتی را در سطح بین المللی شروع نمودند که منتهی به توافق اسمیت سونین در اواخر سال 1971 بین کشورهای عضو صندوق بین المللی پول و تفاهم "the snake" در سال 1972 در کشورهای اروپایی گردید. به موجب توافق اسمیت سونین دلار در مقابل طلا 8.57% تضعیف گردید و محدوده نوسان در اطراف نرخ برابری مشخص شده از 1% به 2.25% افزایش یافت در سل 1973 مجددا آمریکا مبادرت به تضعیف دلار در مقابل طلا نمود و هر اونس طلا به 42.22 دلار رسید و با لغو یکجانبه به تعهد تحویل طلا در مقابل دلار توسط آمریکا. نهایتا در مارس 1973 نظام برتون وودز سقوط کرد. تلاش های صندوق بین لمللی پول برای ایجاد نظام پولی بین المللی منسجم به قرارداد جامائیکا در سال 1976 منتهی گردید که در این قرار داد نرخ شناور ارزها پذیرفته شد و از طلا سلب خاصیت پولی گردید.
کشورهای اروپایی نیز با توسعه و تعدیلاتی در نظام قبلی"the snake" نظام پولی اروپا را تشکیل دادند و واحد پولی اروپا را به عنوان واحد پولی ذخیره و تسویه در بین کشورهای اروپایی ایجاد نمودند و محدوده نوسان ارزهای کشورهای عضو را تعیین نموده ، با استفاده از سوآپ ارزی و سیستم های اعتباری کشورها ملزم به نگهداری نرخ برابری پولها در محدوده تفاهم شده گردیدند.

بازار فارکس

فارکس ( FOREIGN EXCHANGE ) بزرگترین بازار اقتصادی جهان می باشد. هیچ بازار دیگری در جهان در حد و اندازه این بازار نمی باشد. مقدار پولی که در یک روز در این بازار مبادله می شود از جمع تمامی پول های مبادله شده در بازار های دیگر بیشتر می باشد. 150 روز زمان لازم است تا مقدار مبادله در بازار بورس ایالات متحده به مقدار یک روز بازار فارکس برسد. بازار فارکس همچون بازار های بورس مکان فیزیکی خاصی ندارد. این بازار متشکل از یک شبکه جهانی بیش از 400 بانک و موسسات مالی می باشد که با استفاده از تلفن، دورنگار، کامپیوتر و وسایل دیگر با یکدگیر این شبکه را تشکیل داده اند. از مزیت های این بازار 24 ساعته بودن آن است و 6 روز در هفته شاهد نوسان قیمت ها در آن می باشیم و با تعطیل شدن تعدادی از کشور ها برای جشن های ملی و غیره، این بازار کار خود را ادامه می دهد. در ساعت 2:30 بامداد ( وقت ایران ) دوشنیه هر هفته این بازار شروع به فعالیت می کند و تا ساعت 1:30 بامداد شنبه به فعالیت خود ادامه می دهد.

Trade ( مبادله )

در بازار فارکس شما به تبادل ارز می پردازید. هنگامی که شما معامله (Trade) می کنید، پیش بینی می کنید که ارزش ارز یک کشور در مقابل ارز کشور دیگر افت می کند یا قوی می شود. ارز ها همیشه به صورت جفتی مبادله می شوند. بیشترین جفت ارزهای مبادله شده در بازار فارکس به شرح زیر می باشند:
یورو اتحادیه اروپا ( EUR ) و دلار ایالات متحده ( USD ) که به این صورت نمایش پیدا می کند: EUR/USD
پوند انگلیس ( GBP ) و دلار ایالات متحده ( USD ) که به این صورت نمایش پیدا می کند: GBP/USD
فرانک سوییس ( CHF ) و دلار ایالات متحده ( USD ) که به این صورت نمایش پیدا می کند: CHF/USD
ین ژاپن ( JPY ) و دلار ایالات متحده ( USD ) که به این صورت نمایش پیدا می کند: JPY/USD
بیشتر Trade ها بر پایه دلار و یک ارز دیگر انجام می شود.
عوامل زیادی در نوسانات قیمت های بازار دخیل هستند. چند عامل مهم به شرح زیر است:

وضعیت اقتصادی یک کشور
دلایل سیاسی
تراز تجاری
قدرت خرید
دلایل اجتماعی
سیاست بانک های مرکزی و دولتی





راه‏هاي مقابله با امواج پارازيت(نويز) ماهواره‏اي - وبلاگ سیخونک

امواج پارازيت در كشور ما به دوصورت ارسال مي‏شوند:

اول: از طريق ارسال سيگنال مزاحم با Polarity مخالف روي فركانس كانالي خاص و به سمت ماهواره پخش كننده، كه باعث برخورد امواج ماهواره با امواج پارازيت شده و در نتيجه اين برخورد شكست و پراكندگي امواج ماهواره رخ ميدهد كه باعث نرسيدن يا ناقص رسيدن امواج به سطح زمين مي‏شوند. اين روش تنها باعث ايجاد اختلال در تمامي كانالهاي موجود در يك فركانس خاص در سرتاسر يك قاره، كشور يا منطقه وسيعي مي‏گردد ولي در مابقي فركانسهاي آن ماهواره خللي ايجاد نمي‏شود. درست مانند پارازيت‏ها و اختلالاتي كه در جريانات بعد از انتخابات روي كانال‏هاي BBC و VOA انداختند و آنها مجبور به تغيير فركانس و رفتن به ماهواره‏هاي ديگر شدند.

دوم: ارسال از طريق منابع زميني كه بصورت افقي و در سطح يا ارتفاع خاصي از زمين انجام مي‏شود كه ميتواند از يك منبع ثابت مانند برج ميلاد يا درون يك ماشین به صورت سیار نصب شده باشد، در اين روش در يك شهر يا مناطق وسيعي از آن و بستگي به فاصله و محل قرار گرفتن نسبت به منبع فرستند پارازيت، تقريبن تمامي فركانسهاي ماهواره‏اي در جهتهاي مختلف از كار مي‏افتند. دقيقن همانند پارازيت‏هاي فعلي كه تقريبن در تمامي كانال‏ها اختلال ايجاد ميكنه.اين نوع پارازيت در ساعات معيني شروع مي‏شوند(بيشتر از زمان شروع پخش برنامه‏هاي زنده كانال‏هاي مانند VOA و BBC) و تقريبن تا دير وقت شب ادامه دارند و سپس بطور ناگهاني قطع مي‏شوند. متاسفانه اين روش بسيار خطرناك و مضر براي سلامتي انسان و مخصوصن خانمهاي باردار نيز مي‏باشد.

براي مقابله با روش اول ، متاسفانه براي من و شماي بيننده راه خاصي وجود ندارد، جز صبر و تحمل و آروزي نابودي هرچه سريعتر عامل ارسال كننده.

اما براي مقابله با روش دوم ، راه‏هاي زياد و متفاوتي وجود داره كه در اين مطلب بنده سعي كردم تمام راه‏هاي پيشنهادي موجود را در يكجا همراه با تصاوير آن براي استفاده همه دوستان گردآوري كنم.

قبل از هر چيزي پيشنها ميكنم در صورتي كه براي شما مقدور باشه :

اول : تمام سيمها و اتصالات خود را چك كنيد و در صورت استفاده از سيمهاي با كيفيت پايين يا چند تكه آنها را عوض كنيد.

دوم : از LNBهاي قدرتمند و با Noise Figure پايين‏تري (كه اكثرن آنها را به نام LNB ضد پارازيت مي‏شناسند) مانند: Premium2،PremiumHD و يا X-Cruiser استفاده كنيد.

اولين و كارآمدترين روش استفاده از مانع سخت

اين روشي كه درحال حاضر خودم هم دارم استفاده مي‏كنم و با ضرس قاطع ميتونم بگم كه عملي و جواب ميده،كافي شما ديشتان را با توجه به جهت منبع ارسال پارازيت در محلي قرار دهيد تا مانعي سخت سر راه امواج باشه.

قبل از هركاري سعي كنيد منبع و جهت ارسال پارازيـــت را پيدا كنيد.

در هنگام اوج پارازيت کليه قسمتهاي پشت بام را تست کنيد و جايي را که کمترين پارازيت را داشت براي فيكس کردن ديــــــش انتخاب کنيد. مثلا در چهار طرف خرپشته(قسمتي كه واسه راه پله بالا اومده) امتحان كنيد، طوري كه بين ديـــش و منبع پارازيت قرار گيره،در جايي كه تا حد ممکن در يک طرفش يا ديوار يا کولر باشه که از يک سمت حداقل پارازيت مسدود بشه.

عكس 1 : در يك ساختمان محل‏هاي فرضي نصب ديش كه با A , B , C در شكل زير مشخص شده‏اند را مشاهده ميكنيد. همچنين نحوه دريافت سيگنال از ماهواره و دكل فرستنده پارازيت كه امواج را بطور افقي منتشر ميكنند در شكل مشخص شده است.محلهاي A و B چون جلوي آنها هيچ مانعي وجود ندارد هم سيگنال ماهواره‏اي را دريافت ميكند و هم امواج پارازيت را،

ولي اگر خوب دقت كنيد محل C با مقداري فاصله از يك مانع سخت(ديوار) بنحوي قرار گرفته كه به راحتي سيگنال ماهواره را دريافت مي‏كند بدون اينكه امواج پارازيت روي آن تاثيري داشته باشد.
با توجه و دقت به عكس زير مي‏توانيم ديش خود را در محلي با فاصله مناسب، در پناه يك مانع سخت بزرگ مانند ديوار،ساختمان يا كولر قرار دهيم تا امواج پارازيت به آن برخورد نكند. البته لازم بذكر است كه اگر محل C را به محل D منتقل نماييم، روي دريافت سيگنال از ماهواره تاثير ميگذارد ،پس بايد سعي كنيم تا فاصله لازم را از مانع سخت رعايت كنيم.

1

به عكس الف.1 دقت كنيد و محل قرار گرفتن ديش خود بنده را خوب ببينيد:

الف.1

البته اگر شما چنين محل مطمئني را هم پيدا نكرديد مهم نيست چون ميتونيد فقط جهتي كه امواج پارازيت از آنسو ارسال ميشند را ببنديد و ديش خود راكنار ديوار يا كولر يا هر مانع سخت ديگه‏اي قرار بدهيد. با توجه به عكس ب.1 كاملن متوجه خواهيد شد كه منبع ارسال پارازيت نسبت به ديش از سمت چپ و غرب بوده كه با قرار دادن ديش در جوار اين كولر نازنين تونستم به كل مشكل پارازيت را در اين مورد هم حل كنم.

ب.1

عكس ج.1 روش استفاده از دو ديش روبروي هم رانمايش و توضيح ميدهد. (توضيح اينكه اين روش همان روش مانع سخت است كه شما بجاي ديش از كولر،توري يا هر مانع سخت ديگري هم مي‏توانيد استفاده كنيد) استفاده از یک دیش (بدون LNB) جلوی دیش اصلی با فاصله حدودی بین نيم تا 1متر (به نحوی که گودي دیش ها به سمت هم باشد). توجه کنید دیشی که جلوی دیش اصلی می گذارید،نسبت به مركز ارسال پارازيت باید مایل به همان سمت باشد.

ج.1

عكس زيباي د-1 را « مريم » خانم گرامي از اصفهان فرستادند كه بنظر خودم واقعن جالب و ابتكاري بود.ابتكار جالب ايشان در بكار بردن روش ديش اضافي بعنوان مانع سخت و استفاده از دم دست ترين وسايل موجود براي مقابله با امواج پارازيت.

د.1

عكس خوب ذ-1 همراه با توضيحات كامل توي عكس توسط « احمد » گرامي ارسال شده. ايشان با استفاده از روش ديش بعنوان يك مانع سخت و خلاقيت خودشان توانستند مشكل پارازيت را حل كنند.

ذ.1

تصاوير چ.1 و ح.1 هم بنوعي همان روش استفاده از مانع سخت است با اين تفاوت كه در اين روش از 2 سيم ارت هم استفاده شده.اين كه آيا واقعن اين سيمها كمكي به حل مشكل ميكنند يا اينكه كار اصلي را 4پايه قرار گرفته در كنار ديش بعنوان يك مانع سخت انجام ميدهد براي خود من هنوز جاي سئوال است، ولي چون بعنوان يك روش كارآمد مورد استفاده قرار گرفته و از آن نتيجه مورد نظر هم گرفته شده،خدمت دوستان عزيز ارائه ميگردد.

چ.1

ح.1

با توجه و دقت به عكسهاي 2 ، 3 ، 4 و 5 ميتونيد بخوبي متوجه بشيد كه حتا مي‏توانيد از ديوار،كولر،حصارهاي توري فلزي يا سيمي يا هرچيز مشابه آنها بعنوان مانع سخت استفاده كنيد و از شر پارازيت راحت بشيد.و اما عكس شماره 2 را «آرتين» گرامي فرستادند كه بخوبي توانستند با استفاده از توري از شر پارازيت راحت بشوند. با سپاس فراوان بخاطر تمامي زحمات دوست خوبم « آرتين » كه در زمان نبودن من،بخوبي و حتا بهتر از خودم پاسخگوي مشكلات و سئوالت دوستان بوده‏اند.

عكس و توضيحات خوب ايشان را بدون كم و كاستي ميگذارم :

توري 1 براي کانالهاي pmc -iran tv market بود

توري 2 براي gem – farsi1 -bbc-voa با فرکانس قبليش بود.

توري 3 براي mi tv- iran music -tv persia

البته عزيزان ممکنه منطقه اي که شما هستيد فرق کنه فقط بايد بگم حتي 1 سانتي متر بالا و پايين کردن توري تاثير داره بايد با دقت انجام بدين. در ضمن هر چقدر توريها به ديش نزديک بشن تاثيري نداره بايد بين 1 تا 1.5 متر فاصله باشه تا ديش و اگر دقت کنيد توري شماره 3 حدود نيم متر فاصله داره با توري 1و2

2

عكس 2.ب را « آرتين » گرامي براي روشنتر شدن و توضيح بيشتر در مورد عكس 2 فرستادند. این 1 عکسه که خودم بر اساس اون چیزایی که فهمیدم و چطوری پارازیت باعث میشه وارد چشم ال ان بی بشه و از کجاها میاد رو نشون داده. کادرهای مستطیلی شکل ناحیه هایی هست که امواج برخورد میکنه م منعکس میشه خطهای سیاه امواج هستند خطهای سفید برگشت از دیش به چشم ال ان بی هست. حالا هر چقدر نزدیک به محل ارسال باشید ممکنه از بالا هم برخورد داشته باشه که اون موقع تقریبا کاری نمیشه کرد. بسته به نوع ارسال و چگونگی دستگاه هم مهمه.

ب.2

عكس شماره 2.ج فرستادهشده توسط « پرهام » عزيز است كه با استفاده از روش توري و كمي ابتكار از طرف خودشان تونستند از پس مشكل پارازيت بربيايند.توضيحات خود ايشان: با استفاده از روش توري تونستم 100درصد كانالها را رفع پارازيت كنم. الان تمام كانالها را دارم . براي آن دسته از دوستان كه بخوان بدونن ميگم كه منطقه ما پونك هستش و انواج پارازيت از سمت كوههاي دانشگاه علوم تحقيقات ارسال ميشه من توري را بين اين جهت و ديش گذاشتم و با كمي وقت و دقت تونستم تمام كانالها را با اينكه هوا ابري بود بگيرم. من از قفسه هاي فلزي استفاده كردم و همه ميتونن با هزينه كم (7، 8 هزار تومان) اين كار را انجام بدن .چون انعطاف اين روش بسيار زياده و توري را ميتوانين به هر شكلي ،با توجه به موقعيت ديش دربياوريد.

ج.2

3

4

ب.4

همچنين درصورت امكان ميتونيد ديشتان را توي بالكن يا در حياط خانه يا اگر حياط شما داراي استخر هست آن را توي استخر(البته خالي) قرار بدهيد،البته اگر مثل خود بنده توي آپارتمان زندگي نمي‏كنيد.

5

عكسهاي 6(ب،ج و د) قديمي‏ترين و اولين روش ميارزه با پارازيت را نشان ميده كه البته اين روش در چند سال گذشته كاربرد زيادي داشت و حتا هم اكنون نيز در مناطقي كه شدت پارازيت در آنها نسبتن كمتر و ضعيفتره قابل استفاده و اطمينانه.

6

ب.6

ج.6

اين هم نتيجه كار

اين هم همان روش قبل از زاويه‏اي ديگر:

د.6

عكس شماره 7 نيز يكي از روشهاي اوليه و قديمي مبارزه با پارازيته كه در اين روزها با توجه به شدت و منابع مختلف و متعدد ارسال امواج بعيد ميدونم كارآيي قديم خودش را داشته باشه. البته شما ميتونيد از فيتورهاي قديمي آلومينيومي(استوانه‏‏اي و تو خالي) كه براي LNBهاي C.Band يا K.U در ريسيورهاي آنالوگ استفاده ميشد يا چيزي شبيه به آنها هم استفاده كنيد. فقط توجه داشته باشيد هيچگاه قسمت انتهايي LNBتان در هر حالتي بايد باز بماند.

7
عكسهاي شماره 18(ب-ج-د) روش استفاده از قوطي تن ماهي:

شخصن اين روش را در 2 مورد استفاده و از آن نتيجه خوبي گرفتم،

هرچند در چند مورد ديگه هيچ نتيجه‏اي نداشت، كه فكر ميكنم علت آن بخاطر مسير ارسال پارازيتها باشد.

1- يك قوطي تن ماهي را از دوطرف دربهايش را جدا كنيد.

2- قوطي را از سر (( ال ان بي‌‌ )) و دور آن قرار دهيد تا مانع رسيدن امواج پارازيت كه به صورت افقي مي آيند بشه

3- براي ايستادن قوطي مي تونيد اون رو بين سه ميله نگهدارنده (( ال ان بي )) گير بديد.

در ضمن بگم با قوطي كنسرو و يا رب نميشه چون ضخامت ورق اونها كمتر هست و همچنين ابعادشون هم مناسب نيست !
8
ب.8
ج.8
عكس شماره 9 و ب.9 در اين روش (كه البته دروغ چرا،خودم هنوز امتحانش هم نكردم) شما با قرار دادن 3عدد آهنرباي بلندگوي پرايد يا هر بلندگوي سوخته ديگه‏اي در زير هر پايه ديش به جنگ امواج مزاحم ميرويد. البته تعدادي از دوستانم از اين روش جواب خوب و درخور توجهي گرفتند ولي شخصن نظر خاصي در موردش ندارم.
9
ب.9
عكس شماره 10 و ب.10 نيز يكي از روشهاي ابداعي براي مبارزه با اموج پارازيته،كه بايد از CDهاي NoName استفاده كنيد و اگر اينگونه CD را نتونستيد پيدا كنيد بايد لايه رنگي روي CDها را پاك كنيد و بعد دقيقن همانند شكل‏هاي زير با استفاده از چسب قطره‏اي كف ديش قرار دهيد. توجه كنيد: فاصله CDها در عكس شماره 10 از يكديگر 2-3 CM بايد باشد.
10
ب.10
كشيدن و بستن توري در اطراف LNB:
كمي توري سيمي را در انتهاي 3پايه ديش ،درست در محل اتصال به فيتور LNB ببنديد،همانند روش فويل آلومينيومي.

خيس كردن ديش:
ريختن 2-4 ليتر آب روي تمام سطح و پايه‏هاي ديش.

تغيير اندازه ميله بالايي ديش:
ميله بالايي ديش را اندکي تغيير دهيد ميدونم امکان داره قدرت سيگنال پايين بياد مثلا بشه 45% ولي در عين ناباوري مي بينيد که مقدار پارازيت کمتر ميشه، در پارازيت زياد فکر قدرت بالا نباشيد زيرا هر چه ديش دقيق تر باشد به مرکز و قلب پارازيت نزديک تر مي شويد.

استفاده از جريان برق با ولتاژ پايين:
شما مي توانيد يک جريان برق 12 ولت را به ديش متصل نمائيد ، اين برق مي تواند توسط يک ترانس 12 ولت تامين شود . با اينکار قدرت دريافت امواج توسط ديش بيشتر خواهد شد .

ساخت اتاقك با برزنت يا ايرانيت:
يك اتاقک کوچک با برزنت يا ايرانت براي ديش خود بسازيد .حتي الامکان از عايق در ساخت آن استفاده کنيد،ميتوانيد چنين اتاقکي را با حداقل هزينه بسازيد.
در ادامه هم عكسهاي منابع ارسال پارازيت نصب شده در برج ميلاد را ميگذارم تا بدانيد و آگاه شويد كه يكي از مراكز اصلي ارسال پارازيت كجاست،جايي كه زماني قرار بود همانند برج معروف CN Tower تورنتو كانادا، نماد شهر تهران يا بقول خود مهندس كرباسچي يادگاري بجاي مانده از ايشان باشه كه با توجه به گذشت زمان و انتقال مستقيم ايشان از دفتر و صندلي رياست شهرادري تهران به بند و تخت زندان اوين، اين برج هم تغيير كاربري داد و در حال حاضر بجاي اينكه نماد شهر تهران باشه نماد سانسور و خفقان شده.

سه عکس زير مربوط میشوند به تجهیزات مشابه نصب شده روی دکل مخابراتی نیروی انتظامی در محوطه ورزشگاه دستجردی ( پاس ) واقع در شهرک اکباتان( فاز یک) در غرب تهران.

منبع عكسها: بلاگ
navidazadi

عكس زير مربوط ميشود به دكل ارسال پارازيت در شاهين شهر اصفهان كه توسط دوست عزيزم « آرتين » گرامي تهيه شده است. دقیقا دکل بیسیم داخل خود سپاه و چون از نزدیک نمیشد عکس بگیرم به ناچار با موبایل از دور عکس گرفتم همون دستگاههای بالای برج میلاد بودند.این لینک عکس و تابلوی سپاه که عزیزان اصفهانی به خصوص شاهین شهری میتونن منبع رو شناسایی کنند و جلوی اون رو بگیرند. اضافه کنم دوستانی که در شهرهای کوچکتر هستند مثل شاهین شهر و شهرهای اطراف هر استان باید بدونند این دستگاهها فقط در سپاه و حوزه های مقاومت نصب میشه. ولی در مرکز استانها به خاطر وسعت جاهایی نصب میشه که دور از چشم و محافظت شده باشند.