وبلاگ جمهوری ایرانی - این روزها که از طریق اینترنت با بعضی از جوانان سوری در ارتباط هستم به وضوح میبینم که این جوانان آزادیخواه چه نفرت و کینه ای از علی خامنه ای و جمهوری اسلامی پیدا کرده اند و چقدر از دست شبکه العالم ( وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ) عصبانی هستند و وقتی علت این عصبانیت و خشم را از آنها میپرسم ( هر چند علتش را میدانم ) به من میگویند:

مگر رژیم شما ( جمهوری اسلامی ایران ) دائما شعار نمیدهد که از ملت های مسلمان و مستضعف منطقه در برابر دیکتاتورها حمایت میکند؟ پس چرا در شبکه العالمش ما بچه روستائی های سوری را که تنها خواسته مان برگزاری انتخابات آزاد است را یک عده اراذل و اوباش وابسته به القاعده معرفی میکند؟

چگونه است که علی خامنه ای و حکومتش، اعضای اخوان المسلین مصر و اردن و فلسطین (حماس ) را جوانان مبارز و آزادیخواه مینامند و از اعتراضات خیابانی آنها هم حمایت میکنند ولی ما اعضای اخوان المسلین سوریه را که جزئی از خانواده بزرگ اخوان المسلمین هستیم را یک عده فتنه گر وابسته به اسرائیل و آمریکا خطاب مینمایند؟

چرا شبکه العالم که 24 ساعته تظاهرات معترضان مصری و یمنی و بحرینی و ... را نشان میدهد هیچ فیلمی از تظاهرات مسالمت آمیز ما جوانان سوری پخش نمیکند؟ چرا هیچ فیلمی از جنایات و آدمکشی های بشار اسد قاتل و حزب بعث جنایتکارش را نشان نمیدهد؟

آیا از نظر رژیم شما پخش کردن فیلم تظاهرات یک عده طرفدار بشار اسد که شب تا صبح را در فندق ها و کاباره های دمشق به عیاشی مشغولند مهمتر است یا پخش فیلم لحظه جان دادن معترضان سوری در خیابانها؟

چرا جمهوری اسلامی ایران که دائما دم میزند در امور کشورهای منطقه دخالت نمیکند و فقط از ملتهای مستضعف حمایت معنوی میکند، برای رژیم بشار اسد نیروهای چماقدار و آدمکش و تجهیزات سرکوب و وسائل اختلال در اینترنت و مخابرات میفرستد؟

آیا از نظر حکومت شما ( جمهوری اسلامی ) ، حسنی مبارک و بن علی چون سنی بودند دیکتاتور هستند و بشار اسد چون شیعه هست نمیتواند دیکتاتور باشد؟ آیا این تعریف و ملاک مشخص کردن دیکتاتورها از نظر رژیم شماست؟ که اگر اینطور است پس بدا بحال ملتهایی که همچنان فکر میکنند که جمهوری اسلامی ایران حامی حرکتهای انقلابی آنهاست ؟

آیا رژیم شما ( جمهوری اسلامی ) در همه زمینه ها، سیاستش اینگونه یک بام و دو هواست؟ که اگر اینطور است پس وای بحال شما مردم ایران، چرا که بشار اسد و حزب بعثش، ظاهر و باطنشان همین است، نه ادعای اسلامگرایی و دموکراسی و حقوق بشر دارند و نه برای سایر ملت ها هم نسخه آزادیخواهی تجویز میکنند، علنا هم به مردم سوریه میگویند: هر کسی که با ما مخالفت کند جایش در قبرستان است . ولی مثل اینکه رژیم شما ( جمهوری اسلامی ) در بیشرفی و رذالت گوی سبقت را از رژیم ما ( بشار اسد و حزب بعث ) ربوده است چراکه رهبر شما و حاکمانتان دائما شعار اسلام خواهی و آزادیخواهی و مردم سالاری و حقوق بشر ( اسلامی ) سر میدهد ولی در عمل همه این شعارهای دهن پر کن را زیر پا میگذارند و هر جنایتی را هم که بصلاح بدانند در مورد مردم خودشان و سایر ملتهای منطقه به اجرا میگذارند . پس بهتر است بجای اینکه شما مردم آزادیخواه ایران بحال ما مردم سوریه گریه کنید ما سوری ها بحال شما گریه کنیم که چنین حکومت منافق و دوروئی دارید که روی ماکیاول را هم سفید کرده است .