یکی از مشاغلی که همواره مورد توجه طرفداران کار در منزل قرار گرفته است، کار تایپ یا ورود اطلاعات می باشد. Data Entry Working From Home

سابقه این نوع همکاری به گذشته و قبل از فراگیر شدن شبکه اینترنت مربوط می شود. در آن دوران بسیاری از شرکتها و دفاتر فرهنگی تایپهای طولانی و وقتگیر را در اختیار تایپیستها و اپراتورها قرار می دادند تا پس از انجام آن در منزل به شرکت ارایه شود. پس از فراگیر شدن اینترنت این امکان بوجود آمد که دیگر حتی نیازی به رفت و آمد اپراتور به دفتر شرکت نباشد و امکان ارسال سفارش کار برای اپراتور و تحویل کار به دفتر بطور آنلاین فراهم شد. در دوره جدید میزان تقاضا برای این نوع مشاغل بسرعت رو به فزونی گذاشته است زیرا
- دیگر نیازی نیست که منزل اپراتور یا تایپیست در نزدیکی شرکت صاحب کار باشد.
- با فراگیر شدن اینترنت افراد بیشتری به تایپ و اپراتوری تسلط پیدا کرده اند.

با رشد این تقاضا تعداد بسیار زیادی شرکت و وبسایت فریبکار scam در اینترنت ظاهر شده اند که ادعا می کنند می توانند به آسانی چنین مشاغلی را با درآمد بالا در اختیار متقاضیان قرار دهند. اما شرط واگذاری شغل دریافت وجه می باشد. اگر بدنبال یافتن کار تایپ یا ورود اطلاعات در منزل هستید به این نکات توجه داشته باشید:
- شرکت یا وبسایتی که بخواهد در این زمینه با شما همکاری نماید، در واقع کارفرمای شما خواهد بود.هیچ شرکت یا وبسایتی بدون انعقاد قراردادی که قابل طرح در مراجع قانونی باشد شما را استخدام نخواهد کرد. چکونه ممکن است شرکتی در آنسوی اقیانوسها مثلا" در امریکای شمالی حاضر شود با کسی که در ایران اقامت دارد قرارداد کاری منعقد کند؟ گرچه این امر محال نیست ولی بسیار نامحتمل است.
- 99.99% از تبلیغاتی که به شما پیشنهاد کار تایپ یا ورود اطلاعات در منزل را می دهند فریبکاری scam هستند.آنها بدنبال این هستند که آخرین پولهای باقیمانده در جیب شما را هم خالی کنند.
- به نظر می رسد که برای یافتن چنین مشاغلی بجای توجه به آگهی ها بهتر است خودتان پیشقدم شوید و تبلیغ کنید تا سفارش کار بگیرید.

- این وبسایتها، آموزشها و مقالات مفیدی در مورد کار در منزل در اختیار شما قرار می دهند :